Daca ai primit un produs defect

 
Dacă ai primit un produs defect...  Dacă nu îţi place ce ai cumpărat...  Despre facturare şi plată...  Despre preţuri şi reduceri...  Noi dorim să aflăm primii!  Scrie-ne  

Pentru că noi, cei de la Editura DISCIPOLUL, credem în calitatea totală, ne alegem cu multă grijă furnizorii şi partenerii de producţie. Cu toate acestea, oamenii fac greşeli în ciuda celor mai bune intenţii şi eforturi, aşa că, dacă vreun produs de-al nostru are un defect, nu ezita să ne contactezi. 

În majoritatea cazurilor, va fi suficient să ne comunici ce defect are şi îţi vom expedia bucuroşi unul fără defecte sau vom adopta o altă soluţie propusă de tine. 

Ai crezut în valoarea produsului nostru şi de aceea l-ai cumpărat. Nu vrem să ai ceva mai prejos de aşteptările tale. De aceea îţi garantăm rezolvarea fără sâcâieli a problemei apărute. 

Este suficient să contactezi reprezentantul nostru de la servire Clienţi. O poţi face în orice zi lucrătoare, între orele 9-17, ora României, prin:

 

sau 0264-420 025

(Romtelecom)

sau 0264-420 104

(fax - linie dedicată)

sau scrie-ne la:

servireClienti@discipolul.ro 

 

 

Programul nostru este în fiecare zi lucrătoare, de luni până vineri, între orele 9:00-13:00; 13:30-17:00.

 

 
Îţi mulţumim pentru şansa de a ne corecta erorile şi de a ne perfecţiona!